Comprar al Mercat el dia 22, té premi.

Des de la Regidoria de Comerç, Consum i Fires, i conjuntament amb l’associació de paradistes i comerciants del Mercat Municipal de Calella, s’ha organitzat pel proper dissabte 22 de desembre un jornada per incentivar les compres al Mercat Municipal. Tothom que realitzi les seves compres a les parades del Mercat Municipal, presentant els tiquets de quatre parades diferents rebrà una bossa de regal.


Aquesta iniciativa s’engloba dins una sèrie d’actuacions que s’estan duent a terme per potenciar l’activitat comercial en el Mercat Municipal.

Mari Carme Campà
Regidora de Comerç, Consum i Fires

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Calella, Mari Carme Campà. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

10 respostes a Comprar al Mercat el dia 22, té premi.

  1. Miquel ha dit:

    Gent d´Esquerra (per cert, el meu avi encara recorda de quan éreu ERC): ja és ben coneguda la vostra frivolitat i insensatesa però, voleu dir de encarregar-li a aquesta noia un tema tan difícil com aquest de regalar bosses ?

  2. talis ha dit:

    Miquel: la Campa pot fer qualsevol cosa; aquesta del mercat, també.

  3. albert ha dit:

    Miquel: és una llàstima que el teu avi i els teus pares no et donessin una millor educació.
    Fa molta pena veure aquest tipus de comentaris tan masclistes al segle XXI.

  4. Miquel ha dit:

    Albert: tens tota la raó però, al menys, jo sé qui són.
    Una altra cosa que caldria que aprenguéssiu, tu i els d´ERC, és que una dona pot ser igual d´incompetent i curteta que un home.

  5. Miquel ha dit:

    Albert: perdona, em sembla que amb la primera part de la meva resposta m´he passat.
    La segona, la mantinc, és clar.

  6. adria ha dit:

    Cada cop que escrius es referma el mateix que et vaig dir, el teu nivell educatiu és tan baix que només saps insultar sense fonament.
    Et recomano anar a un psicòleg o un psiquiatre, cada cop que toques un teclat desfermes una ràbia interior podrida que fa por.
    Com a home em fa vergonya que mantinguis posicionaments tan masclistes, amarats d’un feixisme tan profund. Com a pare, em faria molta vergonya que fossis fill meu.

  7. antoni ha dit:

    ahhh…i et perdono…que diuen que és de savis…
    sóc jo mateix…m’agraden els noms començats per A

  8. miquel ha dit:

    albert, antoni, adrià : l´has tirat al pal una altra vegada. El què és de savis és rectificar, no pas perdonar.

    Això dels nivells …

  9. alfred ha dit:

    per això…no et volia perdonar perquè era massa gruixut el que deies, però rectifico i ho faig…miquelet

  10. Retroenllaç: Veni, Vidi, Vinci « Bloc de la Secció Local d’Esquerra de Calella

Deixa un comentari

