Gestió municipal

Calella Televisió

Aquests dies s’han produït una sèrie de declaracions sobre les vacances d’en Jaume Palet, regidor de governació, Mobilitat i Serveis Públics; declaracions que varen ser recollides per Ràdio Calella Televisió i posteriorment per El Punt.

En resposta a les desafortunades declaracions de la Sra. Candini (portaveu del grup municipal de CIU), exposem que:

  • Les vacances dels membres del govern són una decisió presa en el si de l’equip de govern. Es produeixen unes delegacions de competències que comporten que cap àrea quedi descoberta. Això no és manca de responsabilitat.
  • En cap moment la ciutat va quedar desatesa, el contacte entre Sr. Jaume Palet, Regidor de Governació i l’inspector en cap de la Policia Local va ser diari.
  • La professionalitat i qualificació i de la Policia Local de Calella és exemplar, cal recordar que recentment la Policia Local de Calella ha obtingut el distintiu de qualitat SICTED.

En referència a les declaracions del Sr. Albert Torrent, President-adjunt de CDC, que “recorda a Palet que es pot exercir la política sense fer ofenses personals”, CDC no és el millor exemple.

El Sr. Palet no ha realitzat cap ofensa personal, en tot cas qui les ha realitzat és la Sra. Candini dient que “els actuals governants polítics municipals no són conscients de les responsabilitats de gestionar una Ciutat complexa com Calella”.

En la societat actual liderar és delegar, és crear un equip de treball qualificat. El líder és qui marca un objectiu, i conjuntament amb el seu equip, crea un “llibre de ruta” per ser executat per la resta del col·lectiu. Els lideratges estil “jo m’entenc i ballo sol” són coses del passat.

Aquesta entrada s'ha publicat en Calella, esquerra, Jaume Palet i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

12 respostes a Gestió municipal

  1. Josep Basart ha dit:

    La resposta d’ERC és adequada i només voldria reblar la defensa a Palet i a tots els membres de l’equip de govern de la ciutat. Mai s’ha deixat descobert cap servei i les responsabilitats queden cobertes amb les delegacions de competències a altres persones. CiU entra en un joc perillós, com és la creació d’opinió contrària als qui tenen la responsabilitat de governar la ciutat, a partir de manifestacions sense fonament concret, sense arguments racionals i només fen referència al “xantatge emocional”, estratègia implantada per CiU des de fa uns anys i que es fonamenta en crear animadversió personal contra les persones que es critiquen, entran en el terreny de l’atac a la persona, abans que la crítica a la gestió (estratègia molt semblant -potser massa- a la utilitzada pel PP a nivell de l’estat espanyol).

    Cal “fer pedagogia” contra aquesta manera d’actuar, que només cerca la crispació dels ciutadans i la desqualificació permanent dels adversaris polítics.

    Un joc molt perillós, val a dir.

  2. Anònim ha dit:

    Més o menys com acusar l’alcalde i el gerent de genocidi perquè la ciutat no destinava el 0,7% del seu pressupost a la cooperació?
    Mmmm… de què em sona?

  3. Josep Basart ha dit:

    Quina poca imaginació. Anònim, em pensava que eres més intel·ligent. Ja saps perfectament com va anar aquell tema. Era vergonyós l’actitud prepotent i “perdona vides” d’alguna persona d’aquell govern. No van ser les paraules, sinó les actituds les que em van fer dir aquelles paraules…, que, per cert, posteriorment vaig rectificar i vaig demanar disculpes. No serà que no hi ha cap altre argument i només queda atacar a la persona? tan pobre ets d’arguments? Quuina pena que em fas…, a veure quant et fas adult, que ja tens una certa edat!!!!!

  4. Anònim ha dit:

    Estic esperant que em facin la festeta d’emancipació, el que passa és que me la volen fer al Far i sembla que no els donen permís. Com ho puc fer? M’ho expliques?

  5. Josep Basart ha dit:

    I tant! és molt senzill, li dius a la Candini que presenti una proposició no de llei al Senat i assumpte resolt!!

    Que et vagi bé!

    …, i perdona per no haver-te convidat a la festa, No em vaig recordar de tu!

  6. Anònim-2 ha dit:

    Basart amb aixó de la Candini crec que has patinat totalment.

  7. Anònim ha dit:

    I per a que hi vagi la brigada també m’ha de fer una proposició no de llei?

  8. Josep Basart ha dit:

    No cal, només has de trucar al regidor de Serveis Públics !!

    Per cert, qui patina continuament ets tu amb això del far. Per si no et vas enterar -que segur que si-, tenia permís de l’Autoritat Portuària i, per tant, no vaig cometre cap ilegalitat. Ho sento, però aquest tema del far no em fa “picor” en lloc. Ah, a la brigada no vaig ser jo qui va dir que hi anès…, tot i que, finalment, vaig pagar els costos de la seva feina. Com veus, jo no tinc cap problema.

    Si tens gelos, ja ho saps, demana que “algú” t’hi deixi fer la teva festa i et treuràs el mono de sobre.

    O bé, t’esperes a que l’ajuntament el gestioni i ja hi podràs anar-hi quant vulguis…, no saps pas la vista que hi ha, és fantàstica!!!

    Per cert, “algú” va dir que el far ja era de Calella -això al mes de març de 2007…, i a hores d’ara encara no ho és. I aquest algú va dir que en un any s’havia de fer el traspàs…, i ja ha passat més d’un any, i res de res.

    Qui patina en el tema del far? jo t’asseguro que no !!!

  9. Anònim ha dit:

    Ja es veu que no et pica enlloc.

    A més, pagar les costes de la brigada un cop t’han “enganxat” no ho pots presentar en cap cas com un mèrit.

    En cap moment t’he acusat de cometre cap il·legalitat, si aixi ho cregués, el que caldria és denunciar-ho. Ara bé, hi ha una cosa que se’n diu moralitat (Dimensió de la conducta humana en tant que té relació amb el bé o el mal i és judicable com a bona o dolenta.) i que no té res a veure amb la legalitat.

  10. Josep Basart ha dit:

    Aquest tema només ha estat rellevant perque era l’alcalde de Calella…, i punt !!

    Mira, mesos abans, una empresa de Calella va realitzar-hi un sopar…, i ningú va dir res. I també s’havien fet altres actes…, i ningú havia dit res.

    Per tant, el tema va ser rellevant perque jo era l’alcalde.

    Posteriorment, si han fet casaments privats…, i ningú ha dit res…

    Tot plegat el tema ha esdevingut polèmic perque era l’alcalde, perque del contrari ningú hauria dit res.

    I no té res a veure amb la moralitat. Això ho dius tu. Un judici de valor subjectiu -com és el teu-, no té cap valor objectiu. Només perque ho diguis tu, no és un judici universal. Per tant, t’has equivocat en utilitzar aquest argument.

    Pel que fa a la brigada, podia no haver pagat, una vegada es va demostrar que jo no els havia demanat que hi fessin res…, ja que vaig llogar unes persones perque netegessin l’espai. Però ho vaig fer per demostrar que no volia que quedés la imatge que m’havia aprofitat d’un servei públic. Això que quedi clar d’una vegada.

    Si vols parlar de moralitat política, n’hi ha per repartir un munt entre tots els colors polítics…

    Salut, company!!!!

  11. Anònim ha dit:

    Mira, em quedo amb l’última frase. És el primer cop que algú d’esquerra a Calella fa, si que sigui tan sutilment, un exercici d’autocrítica.

  12. Josep Basart ha dit:

    doncs queda dit !!!

    Salut i bons aliments

Deixa un comentari

