La Fira de Calella, als Premis a la Innovació de les Fires de Catalunya

La Fira de Calella i l’Alt Maresme va rebre una menció especial en el decurs de l’acte de lliurament dels Premis a la Innovació de les Fires de Catalunya, celebrat el proppassat dijous, 26 de novembre, en el marc del 16è Congrés de Fires de Catalunya celebrat a Figueres.

La Direcció General de Comerç va destacar de la Fira de Calella i l’Alt Maresme el caràcter innovador i el seu compromís amb la millora contínua, sobretot en l’àmbit de la comunicació i en la incorporació de les TIC a l’organització i planificació de l’esdeveniment.

Aques nou reconeixement a la Fira de Calella, és l’evidència del treball que s’està fent des de l’organització de la fira, l’aposta per la millora contínua, les ganes, la il·lusió per tirar endavant una mostra que l’any vinent arribarà als seus 30 anys d’història amb la voluntat d’aprofitar les noves tecnologies de la informació per fer-la extensiva i participativa a tota la ciutadania.

La iniciativa calellenca però, va més enllà. La mostra treballa actualment per facilitar la tasca als expositors a principis del 2010 l’expositor podrà consultar en quin punt es troba el seu expedient de contractació. L’objectiu és agilitzar els processos d’inscripció a la fira fent possible que es pugui consultar l’expedient en línia, aquest projecte ajudarà a la vegada a reduir el volum de documentació a presentar. Altrament, la iniciativa s’emmarca en el procés d’adaptació als preceptes recollits en la Llei d’Accés electrònic dels ciutadans a l’administració pública.

Cal recordar que Fira de Calella i l’Alt Maresme ja va rebre el Premi a la Innovació de les Fires l’any 2006, així com va ser present en la primera publicació sobre Bones pràctiques firals, que es va editar l’any 2007, i va tractar sobre “Gestió firal i indicadors de qualitat”.

Aquest nou reconeixement a Fira de Calella i l’Alt Maresme s’inscriu en un procés global d’innovació i millora contínua basat des de fa quatre anys en tres eixos: ús de noves tecnologies en la gestió del dia a dia i en la planificació de l’esdeveniment, gestió de processos interns seguint les normatives de qualitat ISO 9001:2000 i SICTED i interpretació dels principals indicadors firals, extrets de les Enquestes de Satisfacció a expositors i visitants.

Mari Carme Campà
Regidora de Comerç, Consum i Fires

FacebookAdd to Facebook
Advertisements
Aquesta entrada s'ha publicat en Calella, esquerra, Mari Carme Campà i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s