Pel futur, Cristina

Aquest diumenge la candidatura d’Esquerra de Calella ha organitzat un acte de campanya on els diferents membres de la candidatura hem explicat raons per votar Esquerra a Calella. Qui som?, què pensem?, què volem? La paraula que per mi millor defineix el projecte i la llista que Esquerra defensa per Calella és FUTUR, ara és l’hora de construir des de l’experiència i la capacitació quina Calella volem pels nostres fills.

Sovint coneguts i companys de feina em pregunten per què estic en política. Jo sempre els dic el mateix: si creus que el que estimes es pot millorar, pots fer dues coses, escarxofar-te al sofà de casa i començar a criticar o treballar per a millorar-ho. Jo he triat la segona opció, treballar per construir la Ciutat que vull per la meva filla.

La Cristina és la persona més indicada per tirar endavant aquest projecte, una nova manera de fer, sense prepotències, amb el rigor i el coneixement del món local que ha obtingut dels seus estudis i de la seva ocupació actual a la Diputació de Barcelona. Amb el recolzament dels vint-i-set companys que formem part de la candidatura i de tothom que vulgui acompanyar-nos estic segur que la Cristina liderarà la Calella del futur.

Pel futur, Cristina.

Jordi Sitjà i Vilarrodona
Número 5 de la candidatura a les municipals 2011

FacebookAdd to Facebook
Aquesta entrada ha esta publicada en Calella, Cristina Gómez. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

